torsdag den 25. februar 2021

Dejlige doodle-doodle hvalpe 1 uge gamle

 

1. uge med de dejlige doodle-doodle hvalpe



Kære allesammen.
Så er den første uge gået i hvalpenes liv, jeg har fået kontakt med familierne på listen og alle hvalpe er reserveret.


Dette er en den første film af jeres dejlige hvalpe. Nu går tiden med at sove og spise, og de har alle 7 dejlige runde mavser. Luna er en fantastisk mor- der tager sig rigtig godt af sine små hvalpe. Når hvalpene er ca. 2 uger vil de ligeså småt begynde at få øjne, det vil I kunne se i den næste film. Jeg laver en ny film hver uge, dog ligger ugedagen ikke fast.


Jeg har også fået lavet en youtube film med vores hvalpekursus også en film med info om vores udstyrspakker. Jeg håber I vil have god fornøjelse af alle filmene. Jeg sender vores hvalpekursus og den med info om hvalpepakker til Jer på e-mail. 

God fornøjelse med filmen

Se mere om os på: www.unique-dogs.com

1 kommentar:

  1. Skøn video af de lækre hvalpe.
    Vi fik den skønnest besked om at en af disse skønne hvalpe var vores og vi GLÆDER os alle.
    Vi glæder os til at følge ham (Zuma) på bloggen og endnu mere til at nusse/se ham.
    De bedste hilsner fra Familien Hansen

    SvarSlet